شنبه 16 خرداد 1394
تازه ترین خبر در مورد هات تپ و عملیات هات تپ

6.                       تعدادی از عملیات­ها

6,1. عملیات‌های هات­تپ

توانایی قابل توجه در زمینه ساخت اتصالات، بهره­‌گیری از ماشین­آلات هات­تپِ شرکت میراژ که یکی از معروفترین کمپانی‌های دنیاست، و داشتن مهندسان با تجربه و عالم شرکت پیشگام صنعت ابزار را به قطب بی‌رقیب صنعت هات‌تپ و انسداد خطوط لوله در کشور تبدیل کرده است. اگر بر این اندوخته، تجارب قابل توجه کاری و انجام بیش از 4000 عملیات موفقیت‌آمیز هات‌تپ را بیفزاییم، اعتبار و توانمندی ما در زمینه این صنعت آشکارتر می‌شود.

شرکت پیشگام صنعت ابزار با توجه به امکانات مذکور در تمامی دوران فعالیت خود، در ساخت و نصب تجهیزات و اتصالات لازم برای انجام عملیات خودکفا بوده و با توجه به دانش و تجربه وسیع خود بر تمامی گام‌ها و مراحل فرایند، از ساخت و نصب اتصالات تا انجام عملیات اشراف کامل دارد. از این رو تأمین نیاز و تحقق رضایت مشتریان که از همان آغاز هدف و افق راهبردی مدیریت این مجموعه به شمار می‌رفت، در حال حاضر تحقق یافته و ما را به چنان درجه‌ای رسانده که از همین حالا می‌توانیم ضمانت کلیه خدمات و فرایندهای خود را برای مشتریان آینده خود قول دهیم.  

 در ادامه گوشه‌ای از سوابق و عملیات‌های هات‌تپ و انسداد خطوط لوله انجام شده توسط شرکت پیشگام صنعت ابزار به تصویر کشیده شده است. تصاویر و توضیحات گویای آن است که شرکت پیشگام صنعت ابزار در مناطق جغرافیایی و در استان‌های مختلف، در حوزه‌های صنعتی متنوع و روی خطوط لوله‌ی متفاوت عملیات‌های خود را با موفقیت و بدون حتی ایجاد کوچک‌ترین آسیب فنی و انسانی به انجام رسانیده است. این مهم گویای آن است که هیچ گونه مانع فنی و جغرافیایی نمی‌تواند در پیشبرد اهداف مدیریت و پرسنل کارآزموده شرکت پیشگام صنعت ابزار جهت خدمت‌رسانی به صنایع کشور اختلال ایجاد کند.


افزون بر این، انجام دو پروژه بزرگ موفقیت‌آمیز در کشور عراق، نشان‌گر گام‌هایی است که این شرکت برای ورود در بازار خاورمیانه برداشته است. این امر نه تنها باعث تبادل تجارب و مهارت‌ها و کسب دیدگاه‌های پیشرو در زمینه صنعت هات‌تپ خواهد شد، بلکه می‌تواند گامی ولو کوچک در راستای  ارتقای جایگاه اقتصادی کشورمان نزد کشورهای همسایه شود. این تجربه موفقیت‌آمیز مؤید این امر بوده که عزم مجموعه مدیریتی شرکت برای تداوم و ارتقای جایگاه منطقه‌ای شرکت پیشگام صنعت افق روشنی پیش روی ما و مشتریان‌مان قرار خواهد داد.