شنبه 6 شهریور 1395

خدمات هات تپ شرکت پیشگام صنعت ابزار

هات تپ خطوط لوله و مخازن اصلی‌ترین تخصص شرکت پیشگام صنعت ابزار در زمینه‌ی ارائه خدمات خطوط لوله می‌باشد. این شرکت بر حسب تجربه‌ی انجام صدها عملیات انشعاب داغ هات تپ در اقصی نقاط دنیا امروز از پیشروترین واحدهای خدماتی ارائه سرویس هات تپ خطوط لوله و مخازن در خاورمیانه است. تجربه‌ی انجام چندین عملیات هات تپ در کشورهای همجوار، خصوصاً در پالایشگاه‌های اقلیم کردستان در کشور عراق کارنامه‌ی درخشانی برای شرکت پیشگام صنعت ابزار در آن سوی مرزها ایجاد کرده است و اکنون جزو رقبای جدی شرکت‌های معتبر بین‌المللی فعال در خاورمیانه می‌باشیم.

خدمات ما در زمینه‌ی انجام عملیات هات تپ به طور کلی شامل موارد زیر می‌شود:

- انجام عملیات هات تپ روی خطوط لوله با جنس‌ها و آلیاژهای متنوع و ضخامت‌های متفاوت.

- انجام عملیات هات تپ در سایزهای ½ تا 72 اینچ بدون بروز وقفه ودر کار و هر گونه خرابی و آسیب به مجموعه.

- ما قادر به انجام عملیات هات تپ در هر ارتفاع یا عمقی هستیم. در صوتی که ابزارها و تجهیزات فنی و ایمنی مناسب برای تردد، و انجام کار در محل عملیات فراهم باشد، شرکت پیشگام صنعت ابزار آمادگی فنی انجام هات تپ در هر ارتفاعی را داراست.

- در صورت لزوم و در مواردی که کارفرما امکان فراهم کردن تجهیزات و ابزارآلات لازم برای کار را ندارد، ما با استفاده از کارگاه‌های سیار خود که قابل انتقال به کلیه نقاط کشور هستند توان تجهیز کامل خود بلحاظ فنی و ایمنی را دارا هستیم. در واقع از این طریق کار لجستیک و پشتیبانی نیز در محل سایت و توسط پرسنل شرکت پیشگام صنعت ابزار به انجام خواهد رسید.

- ما تجربه‌ی انجام هات تپ روی خطوط لوله حاوی سیالات متنوع را داشته‌ایم. آب، نفت، گاز و فرآوردها‌های آن‌ها، فاضلاب، گازهای سمی نظیر H2S و بخار به کرات توسط تکنیسین‌های شرکت پیشگام صنعت ابزار و در اسرع وقت به انجام رسیده‌اند.

- ما آمادگی ساخت اتصالات مورد نیاز برای انجام عملیات را نیز داریم. اتصال اسپلیت تی و سدل نیپل رایج‌ترین اتصالات مورد نیاز برای انجام عملیات هات تپ هستند. در صورت درخواست کارفرما ما قادر به ساخت و نصب این اتصالات روی خطوط لوله هستیم.

- شرکت پیشگام صنعت ابزار در تمامی روزهای هفته، به صورت شبانه‌روزی حاضر به دریافت تقاضاها و سفارشات شما می‌باشد. سرعت عمل ما در گزاردن گام‌های فرایند هات تپ نزد کارفرمایانی که از خدمات ما استفاده کرده‌اند زبانزد است.

- ما آمادگی دریافت درخواست‌های سفارشی شما در زمینه‌ی انجام عملیات هات تپ می‌باشیم. در مواردی که سایز لوله، سایز انشعاب، زاویه انجام عملیات، نوع سیال، شرایط محیط کار و.... خصوصیات ویژه دارند ما آمادگی کامل جهت دریافت سفارش و پاسخ‌دهی در اسرع وقت را داریم.