شنبه 15 خرداد 1395

خدمات کلی شرکت پیشگام صنعت ابزار

شرکت پیشگام صنعت ابزار، تأمین کننده تجهیزات و ارائه دهنده خدمات خطوط لوله در زمینه‌هایی نظیر انشعاب گرم هات‌تپ (hottap)، انسداد خط لوله (stopple)، فلنج فیسینگ (flange facing)، انشعاب سرد (coldtap) و... پس از کسب سالها تجربه و مهارت و دانش فنی، امروز آماده ارائه خدمات در اسرع وقت و با لحاظ کردن تمامی شاخص‌های فنی و ایمنی می‌باشد.

این شرکت در سال 1395 با انجام چندین عملیات موفقیت آمیز هات‌تپ در داخل کشور و نیز اجرای عملیات هات‌تپ 24 اینچ روی خط لوله 36 اینچ با فشار 60 بار در پالایشگاه اربیل عراق، سرمایه‌ی سال‌ها تجربه‌ی خود را در معرض کارفرمایان محترم قرار داد.

امروز، و پس از کسب این دستاوردها، ما حاضریم انواع خدمات خطوط لوله، اعم از اجرای عملیات هات‌تپ روی خطوط لوله، انسداد خط لوله، تراشکاری پرتابل و فلنج فیسینگ در محل نصب فلنج، ماشینکاری در محل و... و نیز آموزش‌های مورد نیاز را در اختیار کارفرمایان محترم قرار دهیم.

علاوه بر این، از آن‌جا که شرکت پیشگام صنعت ابزار نماینده انحصاری ماشین‌الات شرکت میراژ ماشین انگلستان می‌باشد، آماده دریافت تقاضای کارفرمایان و تحویل ماشین‌ها را در اسرع وقت می‌باشیم.